§ 1. Postanowienia ogólne
1. Poniższy Regulamin definiuje zasady świadczenia usługi Darmowy
numer (zwanej dalej „Usługą”), na rzecz osób fizycznych, prawnych bądź
innych jednostek organizacyjnych posiadających zdolność do czynności
prawnych (zwanych dalej „Klientami”) przez Usługodawcę –
easyCALL.pl
SA, podmiot świadczący usługi telekomunikacyjne, z siedzibą w Warszawie
(02-403) przy ulicy Pianistów 2, zarejestrowaną w rejestrze
przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy,
XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS
266296, NIP 7010049750.
2. Warunkiem koniecznym przed przystąpieniem Klienta do skorzystania z
Usługi jest zapoznanie się z poniższym Regulaminem oraz zaakceptowanie
go w całości.
3. W momencie akceptacji Regulaminu zawarta zostaje umowa pomiędzy
Usługodawcą a Klientem
o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci
easyCALL.pl SA
4. W ramach Usługi Klient ma prawo przenieść nielimitowaną liczbę
numerów
stacjonarnych z sieci innych operatorów krajowych do sieci easyCALL.pl SA
za 0 zł i przekierować je na dowolne konta SIP jak również otrzymać od
easyCALL.pl za darmo numer stacjonarny w dowolnej strefie numeracyjnej
i przekierować go na dowolny numer SIP.
5. Utrzymanie wymienionych powyżej numerów przez easyCALL.pl jest
darmowe o ile w ciągu 3 miesięcy na każdy opisany powyżej numer
wykonane będzie co najmniej 10 minut połączeń przychodzących.
6. W ramach Usługi miesięczna opłata za każdy przeniesiony numer
stacjonarny do sieci easyCALL.pl S.A. jak również udostępniony przez
easyCALL.pl numer stacjonarny wynosi 0 zł, o ile spełnione zostaną
warunki opisane w pkt. 5 powyżej.
7. Niespełnienie przez Klienta warunków opisanych w pkt. 5 powyżej
spowoduje usunięcie numerów przypisanych do założonego konta, o czym
Klient poinformowany zostanie uprzednio mailowo i SMSem.
§ 2. Warunki świadczenia usługi
1. easyCALL.pl świadczy Usługę wyłącznie na żądanie Klienta oraz po
dokonaniu pozytywnej weryfikacji podanych danych identyfikacyjnych i
autoryzacji Klienta zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym oraz Ustawą o
działaniach antyterrorystycznych, jak również po wyrażeniu stosownych
zgód na przetwarzanie danych osobowych
§ 3. Odpowiedzialność stron
1. easyCALL.pl nie ponosi odpowiedzialności za:
a) opóźnienia lub obniżoną jakość transmisji, wynikające z procesów
kompresji i dekompresji sygnałów wysyłanych i odbieranych przez Klienta,
b) przerwy w komutowanym dostępie do urządzeń lub przerwy w
transmisji pakietów spowodowane zdarzeniami losowymi lub
nieprawidłowym działaniem sieci innych operatorów telekomunikacyjnych,
c) szkody wynikłe z pośrednictwa stron trzecich (np. opóźnienia operacji
bankowych),
d) szkody powstałe po stronie Klienta, spowodowane niewłaściwym
wykorzystaniem przez Klienta danych pozwalających na jego identyfikację
lub autoryzację, w szczególności użyciem poufnych danych dostępowych
przez osoby nieupoważnione,
e) szkody wykraczające poza szkodę rzeczywistą, typu: utrata zysku,
utrata danych, niezrealizowane oszczędności kosztowe lub inne pośrednie
straty lub szkody, wynikające z nie wykonania lub nienależytego
wykonania Usług objętych Regulaminem, w szczególności w przypadku
opóźnień w rozpoczęciu świadczenia Usług,
f) szkody wynikające z błędnych lub niepełnych danych rejestracyjnych lub
kontaktowych,
g) szkody wynikające ze zdarzeń losowych o charakterze siły wyższej,
h) niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usługi jeżeli jest to związane z
niską przepustowością lub stabilnością łącza, za pomocą którego Klient
jest podłączony do sieci Internet, lub też ograniczeniami spowodowanymi
blokadami typu firewall.
2. Odpowiedzialność easyCALL.pl wobec Klienta z tytułu nienależytego
wykonania Usług lub ich niewykonania podlega przepisom Prawa
Telekomunikacyjnego oraz Kodeksu Cywilnego, a także innym
obowiązującym przepisom.
§ 4. Postanowienia Końcowe
1. Zmiana Regulaminu nastąpi z co najmniej 30 dniowym wyprzedzeniem.
2. Niniejszy Regulamin dostępny jest na stronie internetowej
darmowynumer.pl
3. easyCALL.pl działa na podstawie zaświadczenia o wpisie do rejestru
przedsiębiorców telekomunikacyjnych OWA-WEP-6400-28/07 (5) z dnia
16/04/2008 r. wydanego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej
(numer z rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych 6859).
4. easyCALL.pl świadczy Usługi Telekomunikacyjne w zakresie i na
warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
5. easyCALL.pl zastrzega sobie prawo do odmowy ponownej Rejestracji
Klienta, jeżeli została z nim rozwiązana Umowa z powodu naruszenia
Regulaminu.
6. easyCALL.pl zastrzega sobie prawo do rozwiązania Umowy ze skutkiem
natychmiastowym w przypadku, rażącego naruszenia przez Klienta
postanowień Regulaminu
7. easyCALL.pl SA od dnia 25 maja 2018 realizuje obowiązek informacyjny związany ze stosowaniem przepisów Rozporządzenia Ogólnego o Danych Osobowych (RODO), tj. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) poprzez zamieszczenie stosownych informacji o przetwarzaniu danych osobowych w Polityce Prywatności umieszczonej na stronie www.easycall.pl/politykaprywatnosci. Dokument Polityki prywatności można pobrać także w postaci pliku PDF Plik do pobrania.
8. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 24 maja 2018 roku i jest dostępny na stronie www.darmowynumer.pl